Sunday, August 16, 2009

منابع مالی برای راه اندازی تلویزیون راه سبز امید (رسا)...... بیایید با به کار گیری خرد جمعی به سوی هدف مشترکمان حرکت کنیم

ما به محسن مخملباف، محسن سازگارا و ابراهیم نبوی به عنوان سه رهبر اصلاحات در خارج از کشور برای تاسیس یک تلویزیون سبز اعتماد داریم و از این سه نفر حمایت می کنیم تا هر چه سریع تر یک تلویزیون سبز تشکیل دهند.
آقای نبوی در قسمت نظرات پست "آقای سازگارا، آقای مخملباف، آقای نبوی! لطفا ... لطفا ... لطفا تلویزیون "رسا" (راه سبز امید) را راه اندازی کنید!"
گفته است که ((ما تقریبا همه مشکلات یک تلویزیون رو حل کردیم، جز تامین مالی که می خواهیم از طریق ایرانی ها بکنیم و متاسفانه هیچ کسی حاضر نیست چنین درخواستی از مردم بکنه تا آیا مردم کمک بکنند و یا نکنند)) همچنین ایشان فرموده اند که ((ما موسسه رو تشکیل دادیم، مخملباف و کدیور و بهنود و سازگارا و.....و سایر دوستان هم پشت تلویزیون سبز هستند، هیچ حسابی هم شخصی نیست، همه چیز به اسم شرکت هست و همه مسائل بخصوص مالی شفاف خواهد بود و اعلام خواهد شد. ما تا یکی دو روز دیگه فراخوان رو می دیم، امیدواریم به نتیجه برسه)) ... این خبر خیلی خوبی هستش ... پس بیایید تو این فاصله همه با هم راجع به منابع مالی راه اندازی تلویزیون رسا همفکری کنیم و به آنها بگوییم که از این حرکت بزرگ حمایت می کنیم. نظرات خود را در همین قسمت نظرات بالاترین و یا در وبلاگ بگذارید تا با بهره گیری از خرد جمعی تصمیم جامعی گرفته شود ... به عنوان نظر شخصی و برای اجرایی شدن قسمت مالی مثلا اگر 10000 نفر و هر نفر به طور متوسط 100 دلار از سهام این تلویزیون را خریداری کنیم، در این صورت یک میلیون دلار برای شروع یک تلویزیون سبز خواهیم داشت. نظر شما چیست؟ شما چه راهکارهایی برای تامین منابع مالی دارید؟
تبصره 1) الان وقت اتحاد است ... لطفا از نظرات تفرقه پراکن استفاده نکنید ... کمی دندان روی جیگر مبارک بذارید تا تلویزیون سبز راه اندازی شود. ما مخالفان خود نیز به تلویزیون سبز دعوت خواهیم کرد
تبصره 2) منظور از نهضت راه سبز امید دقیقا تعریف مهندس موسوی است
تبصره 3) اگر با افرادی که می خواهند تلویزیون سبز را راه اندازی کنند مشکلی دارید، لطفا بروید با کسانی که قبولشون دارید یه تلویزیون نارنجی بزنید ... بذارید این ها کارشون رو بکنند
تبصره 4) اگر فکر می کنید نهضت سبز خوبه یا بد هست یا آینده اش چی می شه یا نقدی به رهبران جنبش دارید یا هر چیز دیگه ای لطفا یه پست دیگه توی بالاترین بزنید و روی اون با علاقمندانش بحث کنید. این جا فقط راجع به منابع مالی تلویزیون سبز می خواهیم هم فکری کنیم ...لطفا ملاحظه بفرمایید.
تبصره 5) لطفا اگه کسی بر خلاف تبصره ها حرفی زد، لطفا جوابش رو ندید تا بحث های نامربوط کش پیدا نکنه! بذارید حرفش رو بزنه و بره دنبال کارش ... نگذارید یه عده ی معدودی بحث رو به بیراهه ببرن!
پیشاپیش متشکرم

posted by Sabz @ 6:56 AM  

10 Comments:

  • At August 17, 2009 at 7:48 PM , Blogger davood said...

    movafegham shadidan va har lahze elam konid pooli ke daram mifrstam
    Davood

     
  • At August 17, 2009 at 8:35 PM , Anonymous Anonymous said...

    Just to say that 10,000 of us will put $100 and buy shares in the company is not enough. $1 mil. will not go far. How did you come up with this amount- I know you multiplied 10,000 by 100, but rather want to know what is the logic behind it? There needs to be financial planning, budgeting and projections. Are these done already? Is there a business plan? What would this outfit look like? What is the revenue model, i.e., how would the station make money? from membership or advertisement or both, or would it be based on honor system? Have not-for-profit foundations been approached for capital and grants? What kind of effort has been made so far in order to get the capital needed to start up such an outfit?

    I have had experience with start ups and usually the founders underestimate their financial needs and in the middle of the project they run out of the money. It is best to have a realistic approach rather than a happy go lucky approach. Let me know if you need any help.

     
  • At August 17, 2009 at 8:38 PM , Blogger Unknown said...

    thats a great idea , i am ready to participate .we have to be united more than ever ,ali

     
  • At August 18, 2009 at 8:26 PM , Blogger Unknown said...

    I agree & can help u viva Iran, viva freedom

     
  • At August 18, 2009 at 10:29 PM , Blogger Unknown said...

    يکی از راهکارها ايسن که يک وب سايت مشخص برای اين کار اختصاص داده شود و علاوه بر ذکر راه حل ها برای آزادی ايران , در مورد طرحهای مختلف نظرسنجی و بررسی شود و در نهايت همه کسانی که می خواهند از اخبار ايران مطلع شوند و به نوعی در اين حرکت بزرگ سهيم شوند , اين وب سايت را به عنوان وب سايت مرجع داشته باشند.

    با کمک از متخصصين طراحی سايت و تکنولوژی اطلاعات اين کار سريع قابل انجام است.

    ممنون
    کامبيز صلحی

     
  • At August 18, 2009 at 10:53 PM , Blogger rodmehr said...

    می شود از متخصصين وصاحبان حرفه ومشاغل ساکن خارج از کشور هم ياری جست،از آنها بايد بخواهيم که اگر سرشناس هستند ويا سابقهء فعاليت سياسی دارند ودر گذشته به حزبی تعلق داشته و يا تنها از يک ديدگاه خاص حمايت می کنند در صورت تمايل به ياری ، يا با اسم مستعار ويا پنهانی از اين رسانه حمايت کنند؛مگر آنکه سيل حمايتها سرازير شود.اينچنين بهانه به دولت کودتا برای تهام زنی و برچسب چسباندن در آينده نداده ايم. زنده و پاينده ايران آزاد و حکومت برگرفته از خواست مردم

     
  • At August 18, 2009 at 10:56 PM , Blogger Unknown said...

    we will help.

     
  • At August 18, 2009 at 11:07 PM , Blogger javidaniran said...

    من از همه تفریحاتم تا یک سال اینده میگذرم و تمام پولی که میتونم جمع کنم رو واسه این شبکه میذارم. به نظر من از این کار با ثواب تر چیزی نیست.
    نبوی عزیز راش بنداز غمت نباشه ;)

     
  • At August 19, 2009 at 12:17 AM , Blogger Mahtab said...

    من فکر می کنم بیش از تلویزیون ماهواره ای ما در ایران نیاز به یک شبکه رادیویی موج کوتاه داریم که روی اف ام همه آحاد مردم بتونن اون رو بگیرن . راهکارهای فنیش حتماً پیدا میشه. اما فکر میکنید چند درصد از کل ایرانیان به ماهواره و اینترنت دسترسی دارند. متأسفانه همیشه در این گونه برنامه ریزها شبکه متوسط به بالای شهری فرض گرفته میشه که این نگاه پاشنه آشیل این جنبش شده. رادیو میتونه به روستاها، کارخونه ها مغازه ها و ماشینهای اقشار فرودست هم راه پیدا کنه. لطفاً بر آیندتون رو از آگاهی مردم از تحولات و اخبار جماعتی که ایمیل میزنند فرض نگیرید. ایران بزرگ رو مخاطب فرض کنید. هروقت تونستیم پا به خونه ها و حریم تمام روستایی ها و شهرستانیها هم بگذاریم و آگاهشون کنیم جنبش میتونه پیروز باشه و این مهم فطعاً از راه یک تلویزیون ماهواره ای جدید تأمین نمیشه. با سپاس

     
  • At August 19, 2009 at 2:36 AM , Blogger Unknown said...

    plz as soon as possible.i will help u.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home