Saturday, August 29, 2009

برای جلوگیری از دیکتاتوری، از بالاترین می خواهیم که آی دی گرین ویو را باز کنه

آی دی "گرین گای" به دلیل اضافه کردن یک لغت وقاحت به لینک زیر، به طور موقت بسته شده است ...
http://balatarin.com/permlink/2009/8/29/1730302
البته اگر به قسمت نظرات توجه کنید، کاربر گرین گای به تذکرات قانونی بچه های با سابقه تر توجهی نکرده است ... اما با دیدن لینک زیر می توان به این نتیجه رسید که قوانین بالاترین برای افراد با سابقه تر کمتر اجرا می شود
http://balatarin.com/permlink/2009/8/30/1730956
... البته تشکیل گروه هایی از افراد باسابقه تر بالاترین، به این امر دامن می زنند ... بنده خودم به طور تصادفی در یک گروه هستم که یک فرد با سابقه بالاترین، از کسایی که دعوت کرده می خواهد که به لینک هایش مثبت بدهند! البته من هیچ گاه به لینک های اون ها مثبت نمی دم، اما هر زمان که پیغامی دریافت می کنم، حسرت می خورم که ما چقدر زحمت می کشیم که لینک هامون داغ بشه و بقیه یه پیغام می دن به بقیه و 90% لینک هاشون داغ می شه! .... پس بیایید برای حمایت ازافراد ضعیف تر و جلوگیری از باسابقه سالاری در بالاترین، از مسئولین بالاترین بخواهیم که آی دی "گرین گای" را که به طور موقت مسدود شده است را بازگشایی کنند.......................................................................................................................... پی نوشت 1) من خودم هفته گذشته یک مورد بی قانونی داشتم که آی دیم به مدت یک هفته بسته بود ... ولی اصلا درخواستی نکردم که آی دیم باز بشه، چون خطا کرده بودم. و من اصلا منکر اجرای قانون نیستم ولی با اعمال قانون گزینشی و فقط برای افراد کم سابقه تر مخالفم .......................................................................................................................... پی نوشت 2) به نظر میاد که افراد با سابقه تر می خواهند صدای من رو هم خفه کنند با منفی دادن به این لینک ... به هر حال من قدرتم در همین حد بود ... فوقش آی دی من رو هم می بندن! ولی مطمئن باشید اگه آی دیم بسته بشه، بالاترین رو کنار می گذارم ... قسم می خورم!

posted by Sabz @ 9:35 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home